Herseyguzelolsun7 Oksijensiz kalmasından falan çok korkuyorum. İkimizde sağlıkla kavuşalım tek istediğim bu
Sermec27 Herseyguzelolsun7 yani bana fazla geldi ben denemezdim riskleri fazla gibi doktorunuz ne diyor
ElifKarata Herseyguzelolsun7 fazla gibi değil fazla canm kilolu iri nurtopu gibi Bi tosuno geliyor 🥰🥰🥰4500 doğurdum bende sezaryen oldum doktorm 4 kilo uzeri normal doğum için riskli demişti bana. Bence doktorun ne diyorsa onu dinlemelisin.
Herseyguzelolsun7 ElifKarata 4 üzeri mi riskli dediler ben 4.5 üzeri riskli diye biliyordum. Sezaryenden de normalden de korkuyorum
Bebegim3444 Herseyguzelolsun7 yegenim ultrasonda 4 kilo görünüyordu doktor asla riske atamam dedi sezeryana aldı ve masallah 4.5 kilo doğdu.iyiki nornal doğuma almadık dedi. Bende eskiden 5.5 kilo nornal doğum ile doğmuşum. Tabi şimdiki dönem ile eski dönem bir degil. Eger ki doktor riskli görüyorsa hic riske girme hic
Herseyguzelolsun7 Bebegim3444 4 kilo görünüp 4.5 mu doğdu maşallah. Benim de iki haftadır 4.5 kaldı kafası çatıya girmiş o yüzden yanlış ölçüm olabilir hala kilo alıyor olabilir dedi doktorum.
Onbeskasim Herseyguzelolsun7 biz okadar bilgili değiliz. Ha belki o kilolarda doğuran vardır ama her doğum hikayesi farklıdır ya ne bilim ben buradan akıl almazdım şahsen mantıken çok zor .Birde doktorun seni başından beri takip ediyor. Onu dinlemeni onerirm. Bebişin maşallahı var zorlama riske atma bence Allah korusun. Sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻🥰
Herseyguzelolsun7 Onbeskasim depremden dolayı evimizi kaybettik hiç bilmediğim bir şehirdeyim doktorum çok ilgili harika biri şu an ama beni 3 haftadır takip ediyor sadece. Sanırım ben normal yapamayacağım. Riskleri gözüm kesmiyor zaten çatı muayenesinden bile çok korkuyorum
birmelekannesi34 Herseyguzelolsun7 benim kızım da tam 38+4 de 3650 kilo doğdu. Beklesem normali daha da kilo alabilirdi. Doktorumuz sezeryanle almayı daha uygun gördü ben de çok ödem toplayıp şişmiştim o yüzden normali göze alamadım. Doktorumuz ilk doğunca bile sen bunu doğurmazdın demişti.
sevcan_35 Herseyguzelolsun7 bence kesinlikle sezeryan olmalı hem kendinizin hemde bebeğinizin canını tehlikeye atmayın benimde doktorum 3600 gr sonrası sezeryan olmalı demisti
Bebegim3444 Herseyguzelolsun7 aynen oyle oldu yarım kilo fazladan dogdu. Tabi senin kararın ama riske atma bence suan ne kadarda kilo aldığını da bilmiyorsun. Masallah zaten bir aylık doğucak 🥰🥰
Herseyguzelolsun7 sevcan_35 Allah korusun çok haklısınız, çevremdeki normal doğum baskısını bir türlü anlayamıyorum. Korkutuyorlar beni
Kmsl0148 Herseyguzelolsun7 valla canım eskilerin annelerimizin doğurduğunu bakma.Onlar gibi biz tarlaya gidip bağ bahçe de çalışmıyoruz.Catinda senin vücut yapın boyun kilon herşeyin önemli. "* En önemlisi su unutma normal doğurup çok sıkıntı cekende var.Bebis çok kilolu eğer zorlanirsa hekim seni çok alttan kesmesi gerekir bebis.rahst çıksın diye.Ama bunun sonrası senin bakımın temizliğin oturup kalkmandaki.zorluk .Oranın hep kuru kalması her WC ye gittiğinde temizlik yapcan kurutcan. Az dikişin olsa da bunu yapmak zorundasın ama bebis.cok kiloluysa seni çok kesebelie alttan oyuzden birseyler olmicaaksa onda hayır vardır
Fatmayagiz 4 kg dan sonrası riskli normal doğum için diye biliyorum. Vakum olayı falan oluyor sonrasında ve çok tehlikeli bence. Hiç riske atmamanızı öneririm. İlla ki bu kiloda doğum yapan vardır ama çatı meselesi o da biraz.