Lilosss Net gözüksün diye testi söktüm kızlar çok çok aşırı silik bir çizgi var 2 tane test yaptım ikisi de aynı şekilde çıktı çizgi gözüküyor mu ?
Buseerdem1 Lilosss 1 hafta ya da 3 5 gün sonra tekrar et ikisi de silik ama test de bozuk olabilir normalde biri koyu biri silik olur
Lilosss Medine_yasar05 yarın tekrar denicem canım reglim 3 gün gecikti 1 hafta deneyeyim bari bu şekilde
Lilosss Buseerdem1 Gözüksün diye efekt yaptım ondan mı diğeri de silik çıktı acaba böyle nasıl şimdi de 2 si de silik mi yine
Buseerdem1 Lilosss yok benimde aynı böyle çıkmıştı 4 aylik hamileyim suan hi hastaneye gidip kan verin bence ❤️
Ayseee60 Evet canım var görüyorum muhtemelen adetine 6,7 gun var benimde böyleydi ben görüyordum ama fotoğrafta görünmüyordu. Şuan 11 haftalığız çok şükür 😍
Lilosss Ayseee60 adetim gecikti canım 2-3 gün belki de geç mi yumurtlama oldu diyorum acaba yoksa daha belirgin olurdu heralde
Lilosss MelodyFairy sizinki çok net var regl tarihinizde olmazsanız bence direkt kan verin hayırlısı olsun 🙏🏼
Lilosss MelodyFairy evet benim de 2-3 gündür belim çok ağrıyor ben de yarın tekrarlıcam inşallah daha koyulaşmış şekilde görürüz inşallah bizimledirler 🙏🏼🥰