Deletedmom00012 bugun nst için gittim, bir bakalım sana dedi. Sancım 80 Di cunku. Şimdi doktorum gercekten bölgenin en ıyısı, normal dogum yolunda olan bır arkadasım sezeryan istedi ve ben bu durumda yokum dedi Baska doktora yonlendırdı, okadar normal dogum yanlısı..