Cyln00 Mtubaaa Ramazan Erda Paya aldım 3 de gidicem geleyim yorumlarım ☺️ Daha önce Pınar Karaçine gitmiştim gidilmemesi gereken birisi bence
Hilalhamzaa Cyln00 ben gittim gecen sefer cok ilgili güzel bir dr tekrar ona randevu almaya calıstım ama bulamadım
Cyln00 blogmomies yok onu vermedi malesef devlette vermiyolar galiba ama kalp atışını dinletti telefona çektirdi 2-3 saniyede olsa . İçeri eşimi aldı gayet uzun uzun anlattı her şeyi yani baştan savmadı :) yalnız eşimi içeri aldı ama ultroson kısmına sokmadı
blogmomies Cyln00 İçeri almış ama ultrason kısmına sokmaması çok saçma. Kağıt vermemeleri ayrı saçma. Mamak devlet hastanesine gitmiştim şubat gibi orda kağıt da veriyorlardı eşimi de ultrasona alıyorlardı . Demek ki oluyormuş. Ama doktorun herşeyi güzelce anlatması çok iyi olmuş . ☺️
Deletedmom0071 İmkanınız varsa (10 haftalıktan küçükseniz alıyolar zaten) Gazi üniversitesi hastanesine gidin.
Cyln00 blogmomies haklısın özele de gittiğim için çok sorun etmedim kağıdı dediğin gibi bebeği bile ekranda öyle çok inceletmiyolar devlette ama yinede hocanın tavırları güzeldi bide sanırsam erkek hocalar daha mütevazi oluyor
GizeemArslaann Kesinlikle Etlik Şehir Hastanesi. Aynı özel hastane gibi. Tertemiz ve diğer hastaneler gibi randevun olmasına rağmen sıra beklemiyorsun. Ultrason cihazları da çok iyi. Ben gittim ve çok memnun kaldım.
Cyln00 GizeemArslaann kesinlikle tertemiz ben de çok memnun kaldım başka hastaneye aramaya düşünmeye bile gerek yok çok iyi :)
blogmomies Cyln00 Oraya randevu almıştım bende tekrar bakalım nasıl olacak. Berna Seyhan’dan almıştım geçen hafta.
Cyln00 Asyun ben ilk defa gittim etlik şehir hastanesine ordada ramazan Erda pay hocadan çok memnun kaldım diğerlerini hiç bilmiyorum 😊