Eminetugbaannesi Ya kızlar bende 35+1 haftaligiz dün geceden beri belim kasigim ağrıyordu
Hala geçmedi şuan adet sancısı gibi belimden vuruyor sol kasigimdan ağrıyor sızlıyor geçmiyor bide iki üç gündür wc ye gidiyorum büyük tuvaletimi geliyor 😔
Çok kötü bişi şuan hala kasigim ve belim ağrıyor acaba erken doğum belirtisimi 😱