Zeliha66 Eminetugbaannesi benimki adet sancısı gibiydi sürekli tuvalete gidiyordum sanki sıkışmışım gibi agrı bi türlü azalmıyordu meğer dogum sancisıymis doktora gittimki 2cm acıklık var.
dolunay_6 Eminetugbaannesi kaç haftalıksın ? Benim sızı şeklinde oldu sancı geliyor ve geçiyor sancı aralıkları önemli
Buse_ Eminetugbaannesi genelde önce belin ağrıyor kuyruk sokumun özellikle arada belin ağrırken kasıklarına ve vajinana vuruyor ağrı ama bazende sadece belin ağrıyor 3 cm açıklık ve 80-90 bulan sancılarla bekliyorum günlerdir😅
Ceyfer Eminetugbaannesi bana doktorum belden vurur dedi kuyruk sokumunun orda baslarmis gittikce siddetlenirmis canim.
Eminetugbaannesi Atlarlayasayan suan kasigimda bi agri var bacagima da vurdu adette yasadigim gibi bi sanci yani
Kanarya Atlarlayasayan suyunuz veya nişan gelmişmiydi peki? Bende de sabahtan beri devam eden heran adet olacakmışım gibi hafif sancı var ama süre tutulacak gibi değil enteresan bişey🙄🙄 sürekli wc gdiyorum acaba nişanmı geliyo die. 39+2yim 😳
Zeliha66 Eminetugbaannesi ihmal etmeden bi doktora git canım bende 35 haftalik dogum yapmistim. Nstye faln baglarlar
dolunay_6 Eminetugbaannesi aralıklarını tutmaya çalış çok sıksa hemen hastaneye doğum başlıyo olabilir
Eminetugbaannesi Zeliha66 az once vc ye gittim ama tekrar var gibi hissediyorum. Ne yapicagimi bilemedim simdi kizlar
dolunay_6 Eminetugbaannesi ne diyeceğimi bilemedim ama hastaneye gitmen en doğrusu olacak sanırım için rahatlar en azından
Zeliha66 Eminetugbaannesi canım uzatmadan doktora git lütfen nolur nolmaz haftan güzel stres yapma🤗iyi haberlerinizi bekliyorum
Eminetugbaannesi Zeliha66 suan sanci yok gibii cok hafif ama tetikteyim 😊 insallah guzel haber veririm kuzum 😊🙏
Ssseval Benim belimden çok kasıklarıma şimşek çakması gibi ağrı giriyodu herkeste farklı demek ki. Acaba 2. De neler yaşıcam🤪
Eminetugbaannesi dolunay_6 sanci gecti ama sık idrar devam ediyo , gideyim en iyisi ben 2 dakika da bir idrara gidiyorum iki damla iki damla aka 2 dakika da bir