Elis-im Bende en baştan beri Can bey takipliyim ancak ücrete karışamadığını dile getirdi. Hastanenin belirlediği ücret ödeniyormuş. Ben orda yaptıklarımı işliyorum hastane ona göre ücret çıkarıyor dedi. Gönül isterdi ki bende indirim yapayım, herkese Yardımcı olayım ama burda sigortalı çalışan bir doktorum üst mertebelere karışamıyorum 🙈 dedi. Doğum sonrası ücret alınıyormuş taburcu olunurken.
Evet evet bebek doğduğunda direk çocuk doktorunun eline veriyorum ve ilk muayenelerini yapıyorlar dedi. İşitme testi, topuk kanı vs içinde. Doğumdan sonra 10 gün içinde çocuğa göre çocuk doktoru yol gösterecekmiş. İşte sarılık testi vs gibi. Oda ücretin içinde. Birde anneyi dikiş kontrolü için bazen 5 bazen 7. Günde çağırıyorlarmış. Oda ücretin içinde.