Elis-im Selam kızlarrr bebeğim başı sağ kaburgamda ayakları kasığımda 1 aydan fazladır. 36.haftama giricem bu gece 🤞Soru: baş geliş ne zaman döner ? Dönmeyen oldumu bu haftadan sonra lütfen deneyiminizi paylaşın…🥀
Papatyaaa__ Elis-im bence daha dönebilir bende 31 haftada gittim sağdaydı başı 38gittim kanalda dedi dua edin bolca bide sağ sol yatın
Ao526- Elis-im Benim de dönmedi 🤷🏼♀️🙈 Yeri daraldı dönmeyecek gibi 😂 hala aynı yerde kafası 😂 Sezeryan günü 1 Ağustos olarak aldık biz 🙈😍
Mutlulukkk Elis-im dönuyor canm.endise etmee. 37de döndu benm bu gece itibariyle 38olduk. Son dk dogum aninda bile donen varms burada 😊 canini skma stres yapma hayrlisi ile doner 🌼
2prensessannesi Elis-im bulundugunuz yerde arastirirsaniz:)) bizim ebe tatildeydi izmir de yeni geldii:))
Elis-im Ao526- Sizi hatırlıyorum can beydi sizinde dr. Değil mi. Hiç net konuşmuyo yarın görüş günümüz bizim. İşallah dönmüşdür🙃
Elis-im Ao526- Az kalmış bu arada ALLAH. C c hepimize kolaylık versin. Sizce normal doğum taraftarımı can bey çok nötür geliyo bana hep🤷🏽♀️
Ao526- Elis-im Evet evet Can bey, İlk etapta her iki doğumdan da bahsetti. Uygunluğa göre ilerleriz dedi ama içimde hep bir sezeryan vardı panik yapımdan dolayı. Makat gelişli olunca iyice yatırdım sezeryanı aklıma 🙈 Oyüzden birazda ben baskı kurdum Can beye 🙈 Sağlıkla hayırla nasıl gelecekse öyle gelsin yavrular ❤️ Bu arada yarın bizimde görüş günümüz 😍😍. Can bey ilk olarak normal doğum üzerine konuşuyor. Olası durumlar veya sorular üzerine sezeryandan bahsediyor
Mutlulukkk Elis-im ya meshur bi hareket var ya secde pozisyonu, onu yapmstm ama toplasan 2-3 kere yaptimm. Bir de namaz kiliyorum zaten yine o pozisyonda oluyor sayilirim. Ve genelde hep yurudum is yaptim hhep hareketliydim ki hala oyleyim. Sizde yine arastirarak veya doktorunuza sorarak secde pozsyonunu deneyeblirsiniz. İnşaallah en tez vaktte döner 😍
Busraa_44 Elis-im ilk hamileliğimde oglusda oynardı oynardı sabah aynı yerine geri yatardı makat geliş olduğu için sezeryanla oldu şimdi kızım da ters 28haftaya girdik