Medine_yasar05 sinem7777 35 haftalıkken gittim 2.880 grm dedi şimdi 36 haftalık olduk Çarşamba günü kontrolüm var bence sizinkide iyi öyle çok kötü değil cnm
tunasmom sinem7777 doktorunuz mu dedi geriden geliyor diye haftasıyla uyumlu bildiğim kadarıyla. Ben 36+6da doğurdum 2950 falandı haftasıyla uyumluydu yani🙂
Dilarasil sinem7777 38 de gittim 2800 da 2 hafta geriden geliyor dedi.Benim için önemli değil sağlıklı olsun.Oğlumu 40. Haftada doğurdum 3200 dü
Saraaliyeva Slnaydn3 bana da her şey normal dedi böyle az az kilo alirsa doğumumda rahat olacakmış dedi🤩
Slnaydn3 Saraaliyeva acaba dogunca kaç dogururuz bana zayf gibi giyo burdaki arkadaslarinkini gorunce tabi saglikli olsunda ilk cocgum boyle kiloau iyi olsun istiyorum
tunasmom sinem7777 Doğumdan sonrada kilo almaya devam etti bugün muayeneye götürdük doktoru kilo alımının gayet iyi olduğunu söyledi. Zaten önemli olan kilosu değil ki sağlıklı olsun yeter o . Kilosuna takılmayın sağlığı önemli
Seval2468 sinem7777 34+0 da 2600 gr 49 cm.di 2 hafta önde gidiyor dedi . Birde ultrason her zaman doğru tartmiyor . İlk oglum doğumdan 1 gün önce 3400 çıktı 1 gün sonra 4 kilo 56 cm doğdu