Monarosa06 fizik tedavi ile geçebilir bence çünkü elektriklenme dediğiniz olay başlarda oluyor daha da ilerisnde parmaklarını hissetmemeye başlıyorsun.baş parmak işaret ve orta parmağımım tamamen his kaybı olunca acil ameliyat oldum hemen geçti(karpaltünel sendreomu).yani ameliyatı bile çok kolay 1 hafta elimi kullanmadım sonra hayata devam.