Monarosa06 47 günlük anneyim yaklaşık 20 gündür iki bileğimde sinir sıkışması gibi elektirik çarpar gibi güçsüzlük var kaynanamla alt üst oturuyorum doğumdan beri yanımızda kaldı ve hala da eşim kalsın bebeği alamiyorsun tutamiyorsun diye onlara da bahane oldu ama ben çok sıkıldım bebeğimi almak istiyorum bu durum inşallah geçicidir mr çekildim doktor boyun fıtığı olabilir dedi sonuç bakleyecegim böyle olması da canımı sıkıyor iyi olayım da bebeğime bakayım herkes evinde olsun Allah razı olsun ama b😥😥 tam alicam dur ben alayim dur ben saklayayim üzülüyorum.. yaşayan var mı elektirik gibi sinir sıkışıyor ikisi kramp giriyo kutleyince rahatlıyorum sol elim şuan o durumda ..
MintPink Monarosa06 benim de hamilelik dışında boyun fıtığı nedeniyle ülnar sinir sıkışması var sol yüzük parmağımdan başlayarak ağrı yaşıyordum dediğiniz gibi elektrik çarpması gibi oluyordu. Dirsekte sinir sıkışması oluşmuştu 15 gün kadar fizik tedaviye gittim çok şükür eskiye göre çok iyiyim
Bernasnli Monarosa06 sezeryanla falan alakalı değil canım ellerinde ya ödeme bağlı yada var olan sinir sıkışması artmış, baş parmağın tarafına doğru oluyorsa karpal tünel sendromu küçük parmak tarafına doğru oluyorsa kübital tünel sendromu ve MR a da girmişsin boyun fıtığın varmış daha çok etkilenirsin. Şuan yapman gereken ya beyin cerrahına yada nörolojiye gidip EMG çektirip derecesine ve KTS mi KÜB mü belirletip ona göre fizik tedavi veya ameliyat olman başka bir çözümü yok geçmiş olsun hadi iyisin alanında birine denk geldin 😄
Kukulikukuli12 Monarosa06 ilk 1 ay bende de olmustu. Kendimi asarak bebeği tutmaktan bilek ters hareket etmekten dediler. Bir kaç gün elimi sardım sargı beziyle pek hareket etrimedğm zamanla gecti. Doktora gitmedim ben. Uzun sürseydi giderdim yada Bi kaç sefer daha olsaydı giderdim ama 1 kere oldu
Monarosa06 Evet sezeryan oldum sol cenemde bademcik kısmı şişmiş aynada fark ettim ama bedemcik değil olsa bilirim bilmiyorum .. umarim ciddi bişey değildir Adyokisimsiz
Monarosa06 Olabilir ama hacamattan hep korkmusumdue kimisi bayiliyo emziriyorum ya çok halsiz düştüm ve bu da beni yordu teşekkür ederim araştıracağım 🩷🫶🏻Zeynebtahir
MintPink Monarosa06 tabi mr çekildi boyun fıtığı teşhisinden sonra sol kolumdan emg çekildi. Sinir sıkışması da mr da görüldü
Monarosa06 Boyun fıtığı olup olmadığı hnuz kesin değil mr girdim dün sonuc çıkınca belli olur.. evet baş parmağıma doğru oluyor ağrı sizin alan neydi 😊🌸 beyin ve sinir cerrahisi duruma göre yönlendirir bence sonucu bekleyeyim diyodum sizce ?Bernasnli
Monarosa06 Hamile ike parmaklarim şişti normal olarak ondan olabilir mi ben ona bağladım hep önceden hiç böyle bişey olmadı Bernasnli
Cansusnr Bernasnli merhabalar benimde ellerimde ödem olduktan sonra elimi sıktıgmda diğer parmaklarım açılıyor lakin yüzük parmağım açılmıyor gecermi acaba doğumdan sonra
Monarosa06 İki kolumda öyle bakalim sonuca göre inşallah bı tedavi olurum bebeğimi tutamamak çok üzücü.. MintPink
Bernasnli Monarosa06 nörofizyoloji teknikeriyim ve fizyoterapistim. Beyin cerrahi doğru tercih sonucuna göre yönlendirme yapar zaten
Bernasnli Monarosa06 hamilelikte durum biraz değişebiliyor , öncesinde fazla el ile temizlik yapmak , örgü örmek, bahçe işleri yapmak sinir sıkışmasının olmasına sebep oluyor özellikle geceleri artıyor ve uykundan uyandırırsa vardır kesin
Monarosa06 Beni aydinlattiginiz için teşekkür ederimm 🌸 inşallah bunu atlatırim bu durumda ameliyat mı fizyoterapi mi olur ..Bernasnli
Bernasnli Monarosa06 başlangıç düzeyiyse takip orta düzeyse fizik tedavi ileri ise ameliyat. Ameliyat deyince korkma yarım saatlik küçük bir şey
Monarosa06 E nabizda mr sonucu çıkmış gözüküyor ama 1 haftaya cikar demişlerdi hastaneye gitmelimiyim acaba bilemedim size sorayım dedim , ☺️ Bernasnli
Btl-Als Monarosa06 Boyun fıtığı bendede var düzleşmesi de var sinir sıkışması uyuşukluk baş dönmesi ve ağrısı yapyor cidden fiziğe yazmıştım şimdi tekrar hamileyim ertelenecek gene