canim-bebegim Arkadaşlar alan varmı 2. Çocuğa süt ve doğum parası ne kadar veriliyor her çocuk için bir seferliğe mahsus diye biliyordum
_brcu88_ Senayl34 ilk çocuğa ne kadar oluyor bu fiyatlar ..birde doğumdan sonra mı başvuru yapılıyor acaba bilginiz varmı ?
canim-bebegim Yrgnnnnnn hayır çalışan anneler daha fazla doğum parası alıyorlar bu devletin bütün doğum yapanlara veriyor ilk çocuğa 300 ikinci çocuğa 400 birde ayrıyeten süt parası 520 miş galiba tek seferliğe mahsus
Busra4008 canim-bebegim süt parası çocuk parası için nereye başvuru yapılıyor canım ev hanımıyım bu arada
2cocukluu-annee canim-bebegim ben süt parasini hic duymamistim dogum parasi icin basvurdugumuzda ayriyeten mi soylemek gerekiyo cunku ilk cocugumda sadece 300 tl dogum parasi aldim
Zuleyhasc canim-bebegim ben de öğretmenim, emzirme parası olarak bana da 520 TL yatmış e devlette gözüküyor, dogum parası için dogum parası ayrı mı yatıyor ve o nasıl alınıyor acaba
hunilimom _brcu88_ 300 TL doğum belgesi ve kimliklerle SGK ya başvuru yapılıyor bir ay içinde yatıyor süt parası eşinin sigortasi olması gerek
Gulbeyza canim-bebegim acaba ne kadar yatırıyorlar biliyor musunuz? Ben öğretmenim ilk çocuğum olacak bilmiyordum daha fazla alındığını 🤔