Cgllay Canann1601 herhangi bir zorunluluk yok. Ben olmadım. Saglık ocagında kalmamıs. Süreside gecti yani. Doktoruma da söyledim ve bikac doktora daha sordum herhangi bi sorun olurmu diye.