Ezgikrgz 2. Doz 21 Ağustos yazmış bana mesaj da canım, Evet tam 1 ay sonra çağırmış 21 Temmuz da oldum ilk dozu da. 2. Dozu doktoruma soracağım gerekli görmezse yaptırmayacağım ben tetenozun 5 yıl koruyuculuğu var diye biliyorum. Bir danışacağım eğer gerekmezse 2. Dozu yaptırmayı düşünmüyorum 🫶🏼