Eylulum25 ilk doğumumu Buhara’da yaptım o zaman şehir hastanesi yoktu. Ama şimdi 2. Şehir hastanesinde yapacağım. Konfor açısından Buhara nın 10 katı diyebilirim size. Kendinizi özel diye şartlamayın. Şehir de sancı odaları tek kişilik yakınlarınız sancı odasına yanınıza girebiliyor. Doğumdan sonra tek kişilik odalar var. Ama en fazla 2 kişilik odalar ve tertemiz pırıl pırıl heryer. Ayrıca olası bir yenidoğan yoğun bakım ihtiyacında şehir hastanesi tam teşekküllü hocalarla dolu. Buda en önemli etkenlerden birisi. İyice bir düşünün derim. Bu arada tecrübeli bir sağlık personeliyim.