Sltnnnn valla ilk çocuksa riske atmayın derim ben doktorlardanda hemşirelerdende hastanedende çok memnun kaldım iyiki de Buhara’ya gelmişim dedim valla nazınızla oynuyorlar odalarda bebeklerin isimleri yazıyor bebek için hazırlanmış köşeler var bence devlete giderek ne kendinizi nede bebeğinizi tehlikeye sokmayın devlette ilgilenmeyip de imza atıp buraya gelenler var konuştuk ama tabi tercih sizin inşallah sağlıkla kavuşursunuz