Neslihan_Celik Dilaaayy15 erken gebelik testlerinden alıp yapabilirsiniz bence onlar kesin sonuç veriyor ben adet olacağım gün yapıp öğrenmiştim.Rabbim hakkınızda hayırlısını nasip etsin inşallah 🙏
Happy-melek1997 zeynebinannesi28 adete ne kadar vardı test yaptığınızda acaba negatif çıktı sonradan pozitif çıktı hayırlısı olsun bu arada
zeynebinannesi28 Happy-melek1997 tam adet dönemimdi vucudumda değişikliği hissettim. Testler negatif cıktı ama hamile olduğuma emindim. Ertesi gün kan testinde poztif cıktı
efelinamoms Dilaaayy15 benimde gebeliğim bu şekilde başlamıştı ama ben yaklaşık 1 ay gectikten sonra test yaptım ona ragmen silik cizgi cikmisti kan testi verin isterseniz
AdelinaAybars Dilaaayy15 ben öğrendiğimde 1.5 aylık hamileymişim benim tek belirtim aşırı gerginlik ve göğüs uclarım dokunamayacak şekilde ağlıyordu. Gebelik düşünüyorsanız dua edelim inşAllah annelik belirtilerinizdir yazdıklarınız amiiin😍