Arkadaşlar selamın aleyküm öncelikle benim adetim şuan itibari ile 3gün gecikti ve benim de üç gündür mide bulantım ve akıntım var bugün sabah kasıklarımda biraz ağrı hissettim ve sık idrara cıkmaya basladım dün akşam kaset test aldım negatif çıktı ama benim hala mide bulantım devam ediyor sizce hamile miyim