koalamiyim Sunshine__ biofinity markası. Şeffaf ve numaralı bi lens. Onun yaklaşık iki katı fiyatında night and day diye bi lens daha var ama çok zam geldiği için buna geçtim 🙈
Buhara BetulMom ben kullanıyorum bişey olmadı hatta cuma günü doktora gittim numaramı teyit için hamile olduğumu biliyor lens yazdı
hulyaca BetulMom ben senelerdir lens kullanıyorum. Gözlükten hiç hoşlanmıyorum kullanım yönünden. Lense devam ettim hem. Bu 3. Hamileliğim yine lensliyim ☺️🌺
znkara BirVeraAnnesi35 doğumunuz ne şekilde oldu ? Ben spinal sezaryen oldum ve lensle girdim birşey olmadı doktorumda karışmadı
BirVeraAnnesi35 znkara benimde spinal oldu çok net reddetti doktorum bana izin vermedi bende bi bildiği vardır diye fazla ısrar etmedim
Sumeyyenur1 BetulMom ben şuan 36 haftalık hamileyim bütün hamileliğim boyunca kullandım bir sıkıntı olmadı. Yani sizde kullanın sıkıntı oldumu hemen çıkartabilirsiniz bidaha takmazsiniz
BetulMom Sumeyyenur1 aynen geçen hafta rahatsız etti beni kızardı battı falan bide böyle bir yazı görünce deneyimlilere danışmak istedim ☺️
SSuleeN BetulMom Ben gözlük aldım. İlk aylarda kullandım. Sonra dayanamadım 35. Haftam bitecek lense devam 🙄
BetulMom SSuleeN çalışırken, araba kullanırken vs lens gerçekten daha rahat çünkü bu saçakları güneş gözlüğü takmadan olmuyor