Selam kızlar bugün tesadüfen bi yerde okudum, hamileyken gözler ve kornea hassas olduğu için lens kullanımı önerilmiyor diyor. Ben 1.75 miyopum lens kullanıyordum ama şimdi böyle olunca kararsız kaldım. Dr randevuma daha 1 hafta var.siz kullandınız mı yoksa bu dönemde gözlükle mi idare ettiniz