066 Yok, çok araştırdım, karından bakılan ultrasonun da, alttan bakılanın da hiçbir zararı yokmuş. Kendim de eski sağlıkçılardanım, meslek değiştirdim. Görüştüğüm hocalarım var, radyasyonla çalışmıyor ses dalgalarıyla çalışıyor ultrason. Hiçbir zararı yok dediler. Belki son haftalarda alttan muayene doğumu tetikleyip hızlandırabilirmiş, o kadar. İnanın 31 haftada 20-25 i aşmıştır benim ultrasonlar. Hem paranoyağım, hem de hep bi sorun çıktı defalarca çağırdılar, çağırmaysalar da ben gittim durdum 😅