Ben önce Etlik Şehir hastanesindeki perinatologlardan birine baktırdım. Çok güzel ve uzun süre baktılar. Hatta sıkıntılı gördüğü bir durum vardı bir kaç hafta sonra tekrar görelim dediler. Ben doktora yine de özele gitsem mi diye sorduğumda boşa paranı harcama tedavi yapmayacaklar nasılsa dedi. Ben dayanamadım meşhur Ali İpek’e gittim. Önceki doktorumun dediği gibi oldu. Güzel baktı ama sıkıntılı durum için o da net bir şey söyleyemem sonra tekrar gelin dedi. Randevu bulunabilirse şehir hastaneleri baya başarılı bu işte.