Kızlar dün bebek odası için ikea ya gittik hiç bir ürün stokta yok Ağıstosun 2.haftası yenilecek ve zamlı olacakmış ayrıca nakliye ücreti dünya kadar çıkarttılar bizde Eskişehir’de kendi istediğimiz ürünü tasarlatabileceğimiz bir yer arıyoruz ama Burda yeni olduğumuz için bilmiyoruz güvenerek sipariş vermek istiyorum sizin bildiğiniz önerdiğiniz bir yer varsa çok sevinirim önerirseniz ❤️🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼