Zehra_11 tartıştıkça kötü oluyor iki taraftan biri yok diyor diretiyorsa genelde sakinleşmeye bekler öyle konuşuruz mantık çerçevesinde kim kime hak verirse öyle kapanır. Genelde benim sakinleşmem uzun sürüyor ben de o halimle konuşmak istemem çünkü sinirli halde ben anlamıyorum eşimi yoruyorum boşuna.
Ailelerimizle de görüşürüz duruma göre ayda bir duruma göre haftada bir tamamen denk gelmesine bağlı ya bu ara gittik gitmeyelim demeyiz. Ama iki aileyide hiç bir şekilde kendi yapacağımız bir şeye karıştırmayız sadece fikir verirlerse değerlendiririz o kadar.
Boşanma olayı da tartışma sırasında ben sacmalarsam ağzımdan çıkar sonra hemen özür dilerim eşimden saha hiç duymadım. O da beni uyara uyara artık bende demiyorum. Çünkü bir şeyi 40kez söylersen olur derler doğru bir söz aslında çok dillendirmek iyi olmuyor bir şeyleri.
O şekilde geçinip gidiyoruz işte 🥰
Ama her evlilik kendine özeldir kimseyle de kıyaslamayın sadece iyi yönde geliştirmek için uzmanlardan destek alın veya kitap vs okuyun