Suleyce1 bende 27 haftamda devlete gitmeye başladım ondan önce hep özele gittim İlk aylarda bebeği görmek kalp sesini duymak biz anneler için çok heyecanlı çok önemli çok güzel bir duygu özel de güzelce muayene eder kilosu şöyle boyu şöyle kalp sesini duya duya dinletir ultrason fotoğrafı verir ve devlette bunların hiçbirini yapmıyorlar bilmiyorum bana mı öyle bir doktor denk geldi iyi ki de diyorum ilk aylarında özele gitmişim yoksa burada meraktan çatlayacaktım bebeğim kilosu kaç ne durumda diye.