31+4 teyim 3. Gebeliğim bi kızım 3 yaşında diğer bebeğimi 2 aylıkken karnımda kalbi durmuş kürtajla aldılar ilk doğumumda hiç böyle değildim ama şu an doğumdan o kadar korkuyorum ki sanki uyanamayacakmışım gibi saçma gelecek diye kimseye de söyleyemiyorum ama gün yaklaştıkça daha da korkuyorum sürekli bunu düşünüyorum tek ben miyim böyle düşünen?