ikinciannelikicin Evet cnm cok kotu bi duygu her tuvalete girdigimde korkuyorum kanamam olcak die RABBIM saglkli hayirli evlatlar nasip etsin hastaneler cok gittim surekli beta deqerlerime bakiolardi cok az yukseliodu deqerlerim hep allttan muane oluodum o yuzden korkuyorum bundada insallh gittiqimde hepsini görür ve duyarım dua edin hamilelerin duası kabul olur derler 🤗