17 gün önce 4 . Sezeryani oldum ilçedeki devlet yapmadığı için özelde oldum zor du ama şükür şimdi daha iyiyim bebeğim 36+6 da doğdu Dr iyiki almışız rahim duvarin çok incelmiş dedi ve tuplerimi baglattim kendimi başka riske atmak istemedim ama normal olsa 5 . Ciyi düşünürdüm belki