Kizlar merhaba Allah’ım izin verirse önumuzdeki pazartesi sezeryan olacam ama çok aşırı korkuyorum daha öncede post açmıştım 3.bebegimi beynine oksijen gitmemesi sonucu kaybetmiştim şimdi yine doğum olacak ama aşırı korkum var 4.sexeryan olan varmı aranızda birde dualarınız da bana da yer acarmisiniz inşallah bebeğimle sağ salim dönerim dualarınıza birde morele ihtiyacım var bana yardım eder misiniz