ElifKarata bende kendimi bildim bileli hep kilo vermekle uğraşan biriyim. 89la hamile kaldım şuan 88 kiloyum. Bebeğin kilosu da çok iyi haftasına uyumlu. 38. Haftadayım. Doğum yaptım yapacam ama hiç kilo almamışım şükürler olsun. Ama çevredekiler o kadar saçma sapan konuşuyor ki. Bebeğin hiç kilo almaz hastalıklı doğar, asıl mesele doğumdan sonra emzirirken çok kilo alırsın dediler hep. Kimseyi takmadım. Hamileliğimde almadığım kiloya seviniyorum doğumdan sonra da kimse ağzıma tıkamayacak sonuçta sağlıklı süt yapıcı şeyler yiyerek kontrol altına almam lazım