Meleklerininannesii kendi şahsi doktorunuza sormanız tabi ki en güzeli ama benim doktorum, pek yanaşmadı açıcı tarzı şeyleri kesinlikle önermedi, kendini çok rahatsız hissediyorsan organik boyayla (ki organik boya diye bir şey yok hepsi kimyasal dedi) açık havada en az soluyacağın şekilde boyat demişti.