Yazmelegi_ ablam genel olmustu uyaninca direk ağrısını hissettigini söyledi bende ilk spinal oldum yavas yavas gidiyor uyusukluk agri birden hissedilmiyor ama tabi ben kahve vr su icemedm mide bulantisindan narkozu atamadigim icin 15 gün çok başım agrıdı ama normal bi baş ağrısı değildi çokk şiddetli