Momtobe34 Ozgekcdgoztrk 31 Temmuz sezaryen günüm 🙈 bu hafta anestezi doktoru ile görüşeceğim. Spinal mi epidural mı ona karar verilecek ben aralarındaki farkı bilmiyorum doktora soracağım. Hastane çantamız hazır bekliyoruz öyle bakalım 😊
idalinsesi 31 temmuzda 40+0 oluyoruz ve suni ile doğuma alınacağım Allah izin verirse hafif korku heyecan karışık duygular var 🥲 Bizim kız inatçı çıktı gelmiyor kendi rızasıyla
Ozgekcdgoztrk idalinsesi rabbim bir avazda kurtarsın insallah sağlıklı olsunlarda gerisi bi sekilde yolunu buluyor 💕
GulerSanverdi1 _Dilan yani 36+6 da çok erken canım 🙊🙈 ben 38+4 oldum sezeryan günüm 39+5 verdi doktor 😒
_Dilan Nurscl06 hiçbir belirtim yok valla arada adet sancısı gibi ağrı oluyor oda geçiyor.. sende nasıl gidiyor
Nurscl06 _Dilan benimde öyle açılma yok geçen hafta doktorum dedi . Belirti şöyle adet olucakmıs gibi ince bir sızı belde ve ara ara arkamda baskı ama çok az denecek şekilde sonra dediğin gibi geçiyor kalıcı artan veya düzenli değil
_Dilan Nurscl06 bazen doğum sancısı mi diye heyecanlanmiyor değilim 😄 benim 2 hafta önce 1 parmak kadar açıklığım vardı.
Ozgekcdgoztrk Yazmelegi_ benimde 31 i sezeryan günü sabah 8 de yatıcam bakalim kaçta kucağımıza alirız hayirlisiyla saglikla gelsinler insallah cok heyecanlı 😊🥰🤗
Zeliha272763 Kizlar benimkide 31 temmuz lütfen bana dua edin 3.bebegimi kaybettim inşallah bu sağlıkla doğar
Ozgekcdgoztrk Zeliha272763 inşallah canım rabbim evlatlarımızı bizlere bağışlasın sağlıklı uzun ömür nasip etsin bebişine 💕🤲🏻
Ozgekcdgoztrk Momtobe34 bende hazırda bekliyorum bugun anestezi ile görüştüm spinal olacak ilkinde çok baş ağrısı çekmiştim inşqllah bunda oyle olmaz cinsiyeti ne sizin
ozerturksule Ozgekcdgoztrk 31 temmuz planlı sezaryen olacağım, ilk gebeliğim ve korku heyecano bastırıyor sanki 😬 regl ağrısı gibi ağrılarım arttı bi de vajinada baskı çok fena üç dört gündür yürüyüşümü bile etkiliyor. Sizin nasıl gidiyor