myangelson yok baktırmadım 3 ay önce doktora gittim kist var bende adetle yok olur dedi,adet düzensizliği olduğu için de ilaç kullanalım dedi tamam diye bu 3.ay ilaçlara devam ediyorum, geçen aradım doktorumu çatlatma iğnesi falan diye hayır kisti yok etmeden yapamayız ilaçlara devam et dedi , bu ay yumurtlama görmezsem tekrar gitcem doktora bakalım