Aygn kendimi bildim bileli ağda yaptım baika hiçbirşey kullanmadım hamileliğimde diyordumki kuaföre giderim... ama onuda yapamadım utandım... bide hijyen durumu beni tedirgin etti... yarın 38 hafta olacağım bugün ağdamı yaptım elin erişiyorsa gayette güzel yapıyormuşsun...taharetini yapabiliyorsan onuda yaparsın... el yordamıyla tertemiz ettim üç beş kaldıysada yapacak bişey yok... zaten yıllardır ağda kullandığım için benim oldukça az ve çıkması çoook uzun zaman alıyor çok şükür başka bişey kullanmak zorunda kalmadım... cuma günüde kuaföre gideceğim bacak için ...gebelikte tüylerim çok azaldı benim yarısı çıkmadı neden bilmiyorum çokta iyi oldu:))