bimuallime Anneoluyorumm00 Biliyo musun ben ilk gebeliğimde de böyle oldum. Çünkü kafam rahat. Şu an hamileyim ama bi durgunum. Eşinizle beraber olurken bir görev gibi değil de normal ilk zamanlardaki gibi yapın. İnan stres kadını ve erkeği etkiliyor.
Anneoluyorumm00 bimuallime benim ilk gebeliğimde de çok taktiğim için olmuyordu 6 ay boyunca tam aman olmuyor boş ver dedim kendime o ay hamile kalmıştım çok doğru söylüyorsun canım hayırlı olsun inşallah sağlıkla al kucağına canım 🤲