Ada022 36 haftalık olduk bugun 35.haftadan beri gece bacağıma kramp giriyor sürekli bi sağa bi sola dönerek uyuyorum gündüz de otururken falan ayaklarım da uyuşma oluyor bu haftalarda böyle olan var mı?
CemrePektas Ada022 şikayet çokk 😂 kramp giriyor, bacağım gündüz ayakta çok durunca uyuşuyor. Sancım oluyor, çatım ağrıyor, sürekli uykum var, akıntım çok 😂 daha sayayım mı sjlckdls
Nesligul08 Ada022 35+2 deyim canım gece uykusu yok sırt ağrısı bolca ödem desen haddi hesabı yok kilo aldı başını gidiyor 😅 daha ne sayayım
tubimom Ada022 ben ne sağa yatabiliyorim ne sola karnım ağrıyor resmen uykular haram oldu kramp için maden suyu içiyorum baya azaldı bir ara çok oluyordu
Tgcmrt48 Ada022 bacak kramplar baştan beri vardı uyurken yanlarım ağrıyor vajinada baskı tuvalete zor yetişme miğde ağrısı var 🫠 36+2
Ada022 CemrePektas yaa ben şükürr edeyim o zaman benim sadece kramp giriyor sağ bacağıma gece çok rahatsız ediyor doktora sormayı unutmuşum kramp vitamin eksiliğinden mi oluyor acaba
CemrePektas Nesligul08 hıı kilozaten artı 10yani 😂 95 kilo olarak ağzı açık uyuyan ve horlayan biri oldum, boğazım tutulmuş olarak uyanıyorum her sabah. Sırt ağrısı ve ayak bilekleri şişmesi de cabası 😂
Asndln47 Nesligul08 bizde 35+2 deyiz cok sukur odem veya kilo problemim yok ama asiri uykusuzum uyuyamıyorum geceleri 😓😓
Ozgeguney Nesligul08 ben de geceleri hiç uyuyamıyorum işin ilginç yanı ağrım falan da yok aslında. Gece uyumamaktan psikolojim bozuldu artık, Allah yardımcımız olsun
CemrePektas Ada022 magnezyum eksikliği diyorlar ama ben 9 aydır güçlü magnezyum kullanıyorum, ona rağmen oluyor ara ara. Sinirlere yapılan baskıdan da olabilir demişti doktorum.
Ada022 tubimom bende hergun içiyorum maden suyu ve magosit kullanıyorum magnezyum günde iki kez ama yine de oluyor bacakalrma gece oluyor benm
Nesligul08 Ada022 normalde 15 kilo ile kapatırım diyprdım ama 20 olacak galiba canım ödemeden mi nedir bilmiyorum haftada 2 kilo almaya başladım gibi bişey oldu şu an 16 kilo aldım baştan beri
Nesligul08 Asndln47 ödem olmaması iyi ya canım benim ayaklar 36 idi şimdi 38 zor oluyor yani birde ayak yanması felan beni onlar zorluyor
tubimom Ada022 ayaklarını geridirirken mi daha çok oluyor bende öyle oluyorsa genelde ve çok kötü bir ağrı ya
CemrePektas Ada022 evet çünkü bebeler bizdeki bütün depoları bitiriyor 😂 canları sağolsun ama yani sömürdü beni🤗
Neu Nesligul08 ben de benzer durumdayım haftada bir kilo belki bir tık fazla almaya başladım. Muhtemelen 17-18 ile kapatırım. Yeme içme düzenim aynı çok bir değişiklik yok ama vücut tutuyor. Bebeğim de 35. Haftada 2.5 kiloydu
Nerfemm Ada022 midem yaniyor yediklerim ağzımda sürekli. Gece uyuyamiyorum saga sola dönerken canim yaniyor. İlk kalkışımda asaği kısımda acayip bir agri oluyor yurudukçe düzeliyor. Bel ağrısı sıcaklar cok fena
Sedaaa-01 35 +0 haftaligiz sürekli uykum var aşırı halsizlik ellerim ayaklarım siş ödem gece gündüz kramplar artı aşırı derecede bel ağrısı o derece ki yataktan birinin yardımı olmadan kalkamıyorum belim ayriliyo sanki