Yareniko26 ilk trimester boyunca ben de sizin gibiydim surekli olumsuz seyleri dusunup kendime dert ediyordum bir de kanamalarim oldugu icin cok kotu gecti o donem surekli ya bebege bir sey olduysa korkusuyla yasadim. Ikili tarama da uykularimi kaciriyordu o yuzden dayanamayip fetal dna yaptirdim ben. Ama gercekten pahali bir test. Yasiniz ileri degilse ailenizde ve esinizin ailesinde bir hastalik hikayesi yoksa hamileliginiz iyi geciyorsa bebeginiz cok yuksek ihtimalle sagliklidir. Sonucta her sene milyonlarca bebek saglikla dunyaya geliyor hastaliklar kotu hikayeler istisnai durumlar aslinda. Bunu hatirlatin kendinize. Forumlardaki olumsuz hikayeler de biraz tetikleyebiliyor bu duygulari gerekirse biraz uzaklasin okumayin. Stres de bebegi kotu etkileyen bir faktor bir de belki de hayatinizda tek sefer yasayacaginiz bir sey hamilelik o yuzden kotu dusuncelere kapilip kendinize zehir etmeyin insallah saglikla bebeginizi kucaginiza alirsiniz.