Duygu_ttnc Asikiz19 İlk doğumum biraz zorlandım ama doğunca herşey unutuluyomuş 🥹Bebiş de çok şükür iyi ☺️
Asikiz19 Duygu_ttnc Benim de ilk olacak. İçimde çok büyük bir merak var nasıl oluyor bu doğum olayı diye:)) Çok sevindim bebişin de sizin de iyi olmanıza.
Duygu_ttnc Asikiz19 Herkesin doğumu inan çok farklı oluyor ama anne olmak hiç kolay birşey değil sadece bunu söyleyebilirim.Umarım sende bebeğini sağ salim kucağına alırsın 🙏💗