Dünden beri regl ağrısı gibi bir ağrı vuruyordu dakika tuttum 10 dkda bir geliyodu gece uyuyamadım şuan ayağa kalktım yine regl ağrısı gibi belime vurmuyor karnımın alt tarafında hala var yalancı sancılar mı yoksa doğum sancısı mı bilemiyorum hastaneye ne zaman gitmeliyim sizce su nişan kanama hiç birşey yok sadece sık idrara çıkma var ve idrarımı yaparken de bi ağrı var sanki saatlerce tutmuşum gibi bi his geliyo dün hastaneden ayrıldım kendi doktorum sancıların çoğalınca gelirsin demişti bekliyeyim mi 3dkda bir vurmasını yoksa gideyim mi