MelodyFairy Kivircikkuala ben yarın yapayım eğer çıkmazsa bide cumartesi yapayım ya yarın 5 gün kalıyor
Busra4008 MelodyFairy ovülasyon testi kullandınız mı kızlar ben ovülasyon la hamile kaldım ve ümidim yokken
MelodyFairy Busra4008 bu ay kullandım hatta yapmaktan sıkılmıştım öylesine yaptığım gün pikti regliinin 19. Günü gördüm yani ayın 14 ünde
MelodyFairy ferhpnar yapmadım canım yarın sabah yada sonraki sabah yaparım diye düşündüm ama erken de yapmak istemiyorum karışık kafam ☺️