AhmetVeMustafa Sultankocman sezeryan olduğu için bende başak olsun diye direniyordum o zaman istediği gibi gelsin çocuğum 😂
Sultankocman Denizinci hem 99 hem erkek tamamen aynı gidiyoruz sağlıkla gelsinler sıcaklarda işimiz zor 🫠😂🙏🏼
Denizinci Sultankocman aynen öyle . Resmen eriyorum evde, dışarda. Klimanın altında yatıyorum şu an bile. 🥴 siz isim bulabildiniz mi?
Sultankocman Happy20 kıyafet almıyorum, onlar bir şekilde hallolur. Hediye de geliyor. Yatak, bebek arabası, alt açma bezi gibi şeyler alıyorum.
Freyan Sultankocman ay ben bez bile aldım 1 2 ve 3 no.Prima indirimi vardi en azndsn ilk nolari alayim dedim. Onun dışında ben de park yatak bebek arabasi vs aldim.ana kucagi da iyi diyor bi arkadaşım çocuk tüm gün ana kucağında duruyir diyo. Henüz almadim kararsızım
EbrKzlky Sultankocman Aslında oda doğru yerinde olunca evet 😂 biz bencil değilizde noluyo sanki 😂haklısın valla hahahah
Hhbnhbnjvv Sunshine__ yaa😁😁😍😍oglusla çok zorluklar yasadik ama simdi iyiyiz🥰🤲🏻kordon dolanmamız var umarım açar🥺🤲🏻 bazen sessiz çogu zaman kıpır kıpır bebegim🥰🥰🥰 Az once sol tarafima uzandim kafasini ezdim galiba cocugun korkumdan sola donus yapamiyom simdi😂 Sizde nasil gidiyor🥰🥰
Sultankocman Denizinci klimasız mümkün değil, ben bir de Antalya’dayım. Can düşündük sizin ne olacak? 🥰
Denizinci Sultankocman biz de kararsızız henüz. Önce Mahir dedik ama ağır olur mu diye de düşünmeye başladık. Bilemiyorum isim işi sona kalacak bizim sanırım 😂