ipekbocegim Bizimde son 101 ama bana hep terazi olacak gibi geliyor oğluşum🥹 aslinda 1 kasim görünüyor ama o kadar kalır mı bilmiyorum ilk gebeliğim🙈
Sultankocman ipekbocegim anneler hisseder diyorlar ama gerçi ben ne hissetsem tersi oldu 😂🤭bakalım sağlıklı olsun da burçlar muhabbet işte 🐣
Sultankocman Happy20 aslında doğmamış çocuğa don biçmek hiç istemezdim ama her gecenin sabahı zamlarla uyanıyorum. Bu yüzden evet başladım
MerveTeyze Sultankocman mayıstan beri çoğu internetten alışveriş yapıyorum şimdi aldığım fiyatlarla karşılaştırıyorum da cebimde kalan hiç yoksa 5_6 bin tl
Aylanursu Sultankocman Bizde akrep olucaz benimde oğluşum olcak inşallah ☺️ bizimde 115 günümüz kaldı
AhmetVeMustafa Sultankocman terazi erkeği zor diyorlar gözümü korkuttular diğer oğlum da yengeç 😂bakalım ne olacak
Hhbnhbnjvv Terazi oglum18ekim🥰🤲🏻 umarım anlaşırız oglumla babası anası gibi inatcı cıksa vay halimize😁😁😁
Denizinci Sultankocman aynen bugün son 99 . Erkek bebek bekliyoruz. Aman zorunlu sezaryen olacağı için terazi de olabilir☺️
Sultankocman Denizinci hem 99 hem erkek tamamen aynı gidiyoruz sağlıkla gelsinler sıcaklarda işimiz zor 🫠😂🙏🏼
Sultankocman Happy20 kıyafet almıyorum, onlar bir şekilde hallolur. Hediye de geliyor. Yatak, bebek arabası, alt açma bezi gibi şeyler alıyorum.
EbrKzlky Sultankocman Hadi ya öyle mi dersin 🙈 Teraziler bana bencil geliyor biraz 🙈🥴 inşallah oğlum öyle olmaz 😂