Ben de mağazasında incelemiştim eezy twist bana da biraz oyuncak araba gibi geldi, oturma yeri çok dardı yanları çok açıktı içime sinmedi.
Dün hepsiburada indiriminden balious modelini tercih ettik daha geniş daha oturaklı, evet katlanınca onun kadar küçük olmuyor ama bence yine de idare edilebilir bir boyutta.
Puseti de yenidoğandan itibaren kullanabileceğim bi oto koltuğu aldığım için Aton M tercih ettim, 3-4 ay sonra zaten pusetsiz kullanıma geçiliyor genelde.
Arabada uzun yolculuklarda da oto koltuğunda rahatça uyur hem diye düşündüm.
Adaptör, araba, puset 26.150ye geldi. Dolap uygulamasındaki satıcılarda da çok aman aman bi fark yoktu en azından operaistanbul sonrasında bi sorun yaşarsak ilgilenir diye düşündük 🙏🏻☺️