NewbieMommy Arkadaşlar iyi akşamlar cybex marka bebek arabası alacağım ama heryerde satış yok. Eğer alan veya kullanan var ise internet harici aldığınız mağaza varsa yazar mısınız? 🙃 Kullananlar için memnuniyet durumu nedir ?
likesah NewbieMommy operaistanbul magazalarinda satiliyor cybex. Eger yasadiginiz yerde varsa oradan bakabilirsiniz.
Annabelle NewbieMommy Eşim yıllardır bu sektörde çalışıyor. Kesinlikle en iyi arabanın cybex olduğunu söyledi. İzmirde bile bulamadık biz sadece internet sitelerinde satışı var. Biraz pahalı ama alınacaksa da geç kalmamak lazım. Daha da zamlanıyor çünkü
Acarbaby NewbieMommy bende iris m air aldım hamileliğimin başında,biraz daha ağır s twiste göre ama çok çok güzel bi araba , oto koltuğu, puseti her şeyi cybex tercih ettik hem biz,Hemde görümcem
irmayz NewbieMommy Operaistanbul üzerinden aldım bende melio modelini could anakucağını . Hepsiburada kendi satış kanalı var oradan da bakabilrisiniz
likesah NewbieMommy modellere hic bakmadiysaniz gormeden almak zor olabilir ama internette modellerin inceleme videolari yardimci oluyor. Biz balios aldik. Dolap uygulamasindan sifir olarak aldik ana kucagiyla birlikte cok uyguna geldi su anki fiyatinin yari fiyatina aldik birkac hafta once.
NewbieMommy Annabelle evet doğru söyluyorsunuz zam geldi bile yurtdışından da getirtme imkanımiz var ama uzun sürebilir işte ben gidip mağazadan alma taraftarıyım ama maalesef antalyada alabileceğim mağaza yok artık mecbur sipariş ile alacağız
Asure123 Annabelle merhaba ben de bebek arabası bakıyorum da çok anlayamıyorum ilk çocuğum olacağı için. Diğer arabalara göre ne üstünlüğü var da herkes övüyor? Alırsak ezzy twist düşünüyoruz bu arada
irmayz Annabelle İzmirde alsancakta var mağazası ben orada görüp beğenmiştim modelini ama şuanda taşınma sürecindelermiş
Ehaseki Dolap uygulamasında yurtdışından getiren sayfalar mevcut isterseniz dolap uygulamasından daha uyguna alabilirsiniz
NewbieMommy likesah bende buradaki eski gönderilerden birinde dolap uyg. katherina diye bir bayandan bahsetmişler orda gördüm yorumlar da çok iyiydi ballios veya easy dusunuyorum ikisi arasinda git gel yapiyorum🙈 ürün elinize ulaştı değil mi hafifliği nasıl balliosun
likesah NewbieMommy evet ulasti biz de katherinabelarustan aldik cok da memnun kaldik alisveristen. Balios agir bir araba 10-11 kg sanirim. Oturdugum yerde kaldirim ve yollar cok bozuk o yuzden her zeminde gidebilmesi onceligimdi oyle olunca da agir modelleri onerdiler hep. Easy twist daha hafif bir model ama baliosa gore biraz daha dar oturma alanı bir de suspansiyonu daha gucsuz. Magazada iki modele bakip baliosa karar vermistim.
Cmscms06 Ay o kadar aynı dertlerden muzdaribiz ki 🥲 malesef ben de cybex düşünüyordum ama antalyada bulamadım tabiki. İstanbula gittiğimde inceleme fırsatım oldu ve asla diğer markalarla karşılaştırılamayacak bir kalitede. Bebek arabasının mercedes’i diyebiliriz 🫣 model konusunda ben de hala kararsızım hem hafif kolay bir model olsun istiyorum hem de biraz oturaklı olsun istiyorum. Dolaptan katherina’dan alacağım ben de 🫣 siz seçebildiniz mi model? @NewbieMommy
Cmscms06 NewbieMommy bana da öyle geliyor daha hafif tek başınayken kullanması daha rahat sanki ☺️ puset olarak cloud z olanı tavsiye etmem ama o kadarrr ağırdı ki, en basit modelini tercih edebilirsiniz pusetin, genel olarak kullanım zamanı dar zaten 🫶🏻
Nurol NewbieMommy merhabalar bebek arabası konusunda neye karar verdiniz eezy twistte bebek rahat eder mi sizce
Asure123 NewbieMommy diğer arabalara göre cybex in ne gibi üstünlüğü var acaba? Ben de bebek arabası bakıyorum da çok anlamıyorum bebek arabalarından🥲