Onemom4143 ebeler mi yaptırıyor doğumu ah canım doktorum son zamanda devlete geçti ben napacagim ya ebelerden korkuyorum bı ara bebek çok toplanıyordu acile gittim ebe ntsy bağladı sancın falan yok Altan da muayne etmeyeceğim buraya gel şunu imzala dedi resmen köpek gibi davrandı çıkarken de bana sen buraya gezmeye gelmişsin biseyin yok dedi biseyim yoksa salak mıyım gezmek için hastaneye gidim napacagim ben ya strese girdim iyi oldu senin yazdığını gördüğüm valla canım