Bende de aynı 40+2 yiz hiçbir belirti yok.ara sıra düzensiz sancı ve kasılma var sadece ama düzensiz hemen geçiyor . Squat yapıyorum pilates topunda bişeyler yalıyorum bugün yürüyüş yaptım geldim apartmanın merdivenlerini inip çıktım ama tık yok. Hurma da yiyorum. Ama sanırım kendi sancımın geleceği yok