Asel-2023 Agdaya gitmeyi düşünüyorum şu an 26 iki kez ağda dusunuyorum normal doğum sonrası zor oluyor 3.cu bebeğim diğerlerinde çok zorlandım
ozzlemk derya61_ bende jilet kullanıyorum hiç ağdaya gitmedim öncesinde de lazere gidiyordum zaten de siz bilirsiniz jiletle de yapabilirsiniz yine herhalde
guzelanne01_ ozzlemk 35 haftama kadar aldım kendim sonrası 2 kere ağdaya gittim doğum yaptım 40 çıkmasını bekliyorum ağdayaa koşarak gidecem yine 31 gün oldu daha alamadım sezeryan yerimden dolayı
Ozge111 guzelanne01_ maşallah 35 e kadar kendiniz iyi haleltmişsiniz 29 haftayım geçen gün denedim rezil oldum göbekten hareket edemedim
rabiaceviren14 guzelanne01_ Doğumdan önce karın ve kasık bölgesini almak enfeksiyon riskini arttırmis. Doğumdan hemen önce değil de 2 3 gün önce alın diyorlar. Olurda alamadan doğuma gidersek hastanenin bakım personeli kılları hastanede tras ediyorlarmis
Zumra_elif61 ozzlemk aynı yere gidince sanki Kadın içten içe gülüyormuş gibi geliyor utanıyorum napıym 😂😂 allahtan gebelik 9 ay ve son 3 ayda ihtiyaç oluyor yoksa kuaför bulmakta zor olcak 😂😂
Zumra_elif61 ozzlemk normalde lazirciyik ben gebelikte lazım oluyor ne yazikki ağda yoksa ben de temiz bulmuyorum ağdacıları
semakklk ben doğum olacak günün önceki geceden jiletle aldım aceleyle bide amilyathaneye girdiğimde çok utanmıştım erkek hemşir vardı 😑🤐😒
Elifaras_ Ağda yapılan yer steril olmazsa çocuk enfeksiyon kapabilir aman dikkat.. duyuyoruz ağdaya gittim sonra kanamam oldu doğum başladı diyenleri