Pati23 bende bu durumu 5 aylıkken yaşamıştım salonda otururken pantolonuma kadar islanmistim doktorum idrar kacagidir gelme dedi ben yine de telaslanip gittim aşırı derecede enfeksiyon kaptigim için şu toplamis ödem şeklinde düşünün. Ama devletin aciline gittiginizde turnusol kağıdı ile test yapıyorlarmış bana özelde yapmadan afaki konusmuslardi. Endişelenmeyin acile gidin