Kızlar banyodan çıktım taburede oturarak banyo yapıyordum. Çıktım giyindim sonra uzandım bacaklarımı kendime çektim birden su akmaya başladı ama çok fazla akıntım olurdu ama bu su gibi baya ıslanmış eşortmanım az değildi. 22 haftalığım sizce amniyo sıvısı patlamış olabilir mi ağrım yok sancım da yok ne yapmalıyım